Noutati fiscale
Hotararea 161/2006 (publicata in M.O. nr.172 din 22 februarie 2006) privind intocmirea si completarea registrului general de
evidenta a salariatilor.
Angajatorii care au infiintat sucursale, agentii, reprezentante sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, carora le-au delegat competenta
incadrarii personalului prin incheierea de contracte individuale de munca, pot delega acestora si competenta infiintarii registrului (art 3 din
Hotararea 161/2006).
Angajatorii vor transmite registrul in forma electronica la ITM-urile in a caror raza teritoriala isi au sediul sau domiciliul, in urmatoarele
termene:
in termen de 20 de zile de la data angajarii primului salariat;
pana la data de 30 septembrie 2006, pentru angajatorii care la data intrarii in vigoare a
HG 161/2006 au incadrat personal cu contract individual de munca;
in termen de 5 zile de la data la care vor interveni modificari in registrul de evidenta a
salariatilor. Registrul se va transmite la ITM, prin utilizarea uneia dintre urmatoarele modalitati :
» prin completarea on-line a bazei de date existente pe portalul Inspectiei Muncii;
» prin e-mail, pe baza de semnatura electronica;
» prin depunerea la sediul ITM in format electronic, insotit de o adresa de inaintare semnata de angajator.
« inapoi
|